Вивчаємо Конан Дойла. Заняття 2
Наше завдання сьогодні -простежити за ланцюжком подій, вирішуючи конфлікт сім'ї в Стоук-Моран. Керувати, розслідуванням, звичайно, буде Шерлок Холмс.
-Як ви вважаєте, в чому складність розв'язання будь-якого конфлікту?
Взагалі, конфлікт не вирішується, коли сторони його непримиренні, не йдуть на відкриту розмову, а ще гірше, коли йдеться про злочинця.
1. Запиши в зошит тему уроку
Конан Дойл "Пістрява стрічка".
Попрацюйте з хмариною слів, прочитайте вислів та запишіть у зошит епіграф уроку.
Якщо не справився, підказка в завданні №2
3. Розглянь інфографіку та заповни кластер, щоб довести, що на Бейкер-Стріт живе непересічна особа - Шерлок Холмс!
Перегляньте!
Заповніть кластер!
Для перевірки!
4. Вчимося дедуктивному методу!
Що об'єднує героїв? Запиши 1-2 речення
5. Ознайомтеся з досьє на Хелін Стоунер
6. Кроки Шерлока Холмса. Йдемо за ним.
Про що розповіла вранішня гостя відомому детективу?
Складіть план за кросенсом
"Підозрілі факти"
Шерлок Холмс в оповіданні "Пістрява стрічка" розуміє, з ким має справу.
На що звернув увагу Шерлок Холмс в помешканні Хелін? Чому так все було облаштоване і до чого це призвело?
Для перевірки - тисни на 👉
Дайте усну відповідь на питання .
1. Чому назва оповідання "Пістрява стрічка"?
2. Чому лікар Ройлотт не був зацікавлений в одруженні своїх падчерок?
3. Яка доля могла спіткати Хелен , якби вона не зважилась звернутись по допомогу?
В зошиті повинно бути:
тема уроку (Конан Дойл "Пістрява стрічка".)
епіграф уроку, створений з хмарини слів, заповнений кластер (Шерлок Холмс), 1-2 речення -завдання 4;план за кросенсом "Підозрілі факти", протокол розслідування у оповіданні "Пістрява стрічка".
Виконані завдання потрібно відсканувати чи сфотографувати, надіслати мені на електронну адресу: rogovairina4@gmail.com.Перевірю і надішлю оцінку.
Кожного дня отримую багато листів і дуже вдячна всім за роботу! Молодці! Прошу не забувати вказувати своє прізвище та ім'я.
Дякую за увагу!
До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар