субота, 2 травня 2020 р.

Сполучник











Правопис сполучників та однозвучних слів

1. Розгляньте! Пригадайте ознаки, властиві сполучнику




2. За допомогою схеми сформулюйте визначення сполучника як службової частини мови. З’ясуйте для себе, що спільного й відмінного у сполучника і прийменника. 
3. Пригадайте, погравшись!



4. Ігрове дослідження-моделювання
Відновити й записати в зошит народні вислови, уживаючи потрібні розділові знаки. Зверніть увагу, що в обох висловах однозвучні слова належать до різних частин мови.


5. Перегляньте та уважно послухайте пояснення вчителя!



6. Робота з підручником. 

Прочитайте правила на ст. 228 та 229  і запам'ятайте !
Виконайте вправи, звертаючись до таблиць:


  • Впр. 503, 505(усно).
  • Впр. 504,506(письмово).

Прочитайте правила на ст. 230 і запам'ятайте!


  • Впр. 507, 509(усно).
  • Впр. 508,510 (письмово).
6. Розглянь таблицю. 

7. Знайди в реченні сполучник та розбери як частину мови (усно).



За тобою завше будуть мандрувати
Очі материнські і білява хата (В. Симоненко).

8. Для перевірки засвоєння теми "Сполучник"   виконай  тест тут (відкрито до 18.05.2020)


Дорогі діти! Дуже дякую за вашу старанність у виконанні тестів. Проте прошу більше трьох разів тест не проходити. Тому краще уважно перечитайте публікацію, виконайте завдання, а потім проходьте тест. Бажаю успіху!




Дякую за увагу!


Немає коментарів:

Дописати коментар