середа, 4 квітня 2018 р.

Контрольні роботи. Зарубіжна література
5 клас

Контрольна робота №1
Фольклор. Казки народів світу
1 Варіант
Рівень 1
Чому шакал, персонаж казки «Фарбований шакал», потрапив у дім маляра:
а) хотів там поживитися;               
б) рятував життя дитині, на яку накинулись собаки;
в) рятував життя від розлючених собак; 
г) мав намір перефарбувати хутро.
Скільки подорожей здійснив Синдбад-мореплавець:
а) 2;               б) 3;                      в) 5;                          г) 7.
Як чарівний пензлик потрапив до Маляна:
а) Малян здобув його, перемігши велетня; 
б) вчитель подарував пензлика Маляну;
в) Малян отримав пензлик у спадок від  батька;
 г) коли Малян  прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.
Укажи країну, яка є батьківщиною казки «Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»:
а) Німеччина;    б) Японія;     в) Індія;          г) Україна.
До якого виду казок належить казка «Фарбований шакал»:
а) чарівні;  б) побутові; в) про тварин;      г) літературні.
Які чарівні властивості мав пензлик Маляна:
а) Міг літати в далекі країни ;          
б) Міг робити господаря пензлика невидимим;
в) Речі, намальовані цим пензликом ставали справжніми;
г) Речі, намальовані цим пензликом перетворювалися на золоті.
                                               Рівень 2

Прислів’я – це
Загадка – це
Що означає поняття «світова література»?
                                              Рівень 3

                       Творча робота
Чого навчає казка «Фарбований шакал»?
                                             Контрольна робота №1
                Фольклор. Казки народів світу
II Варіант
 Рівень 1
Укажи країну, яка вважається батьківщиною казки «Фарбований шакал»:
а) Данія       б) Франція        в) Індія;                   г) Україна.
Що змусило шакала, персонажа казки «Фарбований шакал» забігти в місто:
а) посуха у лісі;          б) голод;
в) допитливість;    г) прагнення похизуватися сміливістю.
Чому Малян мусив залишити рідний край:
а) Малян не хотів допомагати односельцям;
б) стріла Маляна влучила в поміщика;
в) Малян хотів побачити далекі країни;      
 г) Малян мріяв досягти успіху при дворі імператора.
Укажи, яка з цих казок була створена у Китаї:
а) «Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»;                
б) «Пензлик Маляна»;
в) «Синдбад-мореплавець»;                               
  г) «Фарбований шакал».
Як Малян використовував чарівну силу пензлика:
а) Малював бідним селянам гроші;                            
б) Малював бідним селянам їжу;
в) Малював бідним селянам усілякий реманент; 
 г) Малював бідним селянам одяг
Як пояснює Синдбад-мореплавець, чому він вирушив у третю подорож:
 а)він мріяв розбагатіти;                                               
 б) його переслідували вороги;
в) він вирушив визволяти з полону свої товаришів;  
 г)йому набридло розкішне життя.
                                                Рівень 2

1.Що означає поняття « фольклор».
2.Приказка – це
3.Казка – це
                              Рівень  3

Творча робота
Чого навчає казка «Пензлик Маляна»?


                           Контрольна робота № 2
Літературні казки
                             I Варіант
 Рівень 1
1.Брати Грімм були збирачами та дослідниками:
а)англійського фольклору;      б)французького фольклору;
в) німецького фольклору;        г) російського фольклору.
2.Укажіть казку,  автором якої є О.С.Пушкін:
а) «Русалочка»                          
 б) «Попелюшка»
в) «Казка про золотого півника» 
 г)«Непохитний олов’яний солдатик»
Коли цариця вперше дізналася від дзеркальця, що «царівна все миліша»:
а)коли заміж вийшла за царя;
 б)коли до царівни сватався Єлисей;
в)коли збиралася на дівчат-вечір;
 г)коли Єлисей знайшов царівну у кришталевій труні.
 4.Укажи нагороду, яку Соловей визнав гідною його співу:
 а) сльози імператора;   
б) золотий черевик імператора;
  в) щастя імператора;      
г)  золота стьожка.
Укажи пору року, якої лісоруби знайшли Хлопчика-зірку:
 а) літо;            б) осінь;      
 в) зима;            г) весна
Хто відігнав смерть від імператора(за казкою Г.Х.Андерсена «Соловей»):
 а) добра фея;                             б) золота рибка;
в) Снігова королева;                   г) Соловей.
                                                Рівень 2

Антитеза -
Визначте головних і другорядних героїв казки О.Уайльда «Хлопчик – зірка»:
Хто прищепив О.Пушкіну любов до російської народної казки?
                                                Рівень 3
                         Творча робота
Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою  Г.Х.Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.

Контрольна робота № 2
Літературні казки
                           II Варіант
 Рівень 1
1.Укажіть, яку казку записали брати Грімм:
а)  «Казка про золотого півника»   б) «Попелюшка»
в) «Дикі лебеді»                    г)  «Бременські музиканти»
2.Що (за казкою «Про мертву царівну та сімох богатирів») дала царівні зла мачуха, щоб звести її зі світу?
а) отруєну грушу;      б) отруєне гроно винограду;
в) отруєне яблуко;     г) отруєний персик.
3.Чим імператор хотів нагородити солов’я, коли вперше почув його спів:
а) подарував золоту клітку; 
б)дав поносити на шиї золотий черевик імператора;
в) відпустив солов’я до лісу;  
 г)дав солов’ю 12 слуг і золоту стьожку.
4.Як називається збірка казок О. Уайльда, до якої входить казка «Хлопчик – зірка»:
а) «Гранатовий будинок»     б) «Хлопчик – зірка»
в) «Щасливий принц»            г) «Казки матінки моєї Гуски»
Кого звинувачував Вовк із казки «Хлопчик – зірка у тому, що дуже холодна погода:
а) зиму;        б) уряд;            в) людей;                     г) звірів.
Укажи, що сталося з Хлопчиком – зіркою, коли він образив рідну матір:
а) перетворився на старця; 
 б) обличчям став схожим на жабу;
в) став ще кращим, ніж був раніше; 
г) із Хлопчиком – зіркою не сталося ніяких змін.
                                                Рівень 2

«Мандрівний сюжет» –
Визначте тему казки «Хлопчик – зірка».
Назви казкових героїв, як згадуються у вступу до поеми О,С.Пушкіна «Руслан і Людмила».
                                                Рівень 3
                          Творча робота
Що це смола, якої за все життя відмити не можна (за казкою «Пані Метелиця»)?

Контрольна робота № 3
Природа і людина
                           I Варіант
                                         Рівень 1
1.Вкажіть пропущене слово  Е.Сетон – Томпсон -      … письменник:
а) німецький;                              б) російський;  
 в) китайський;                           г) канадський.
Курумпо (за оповіданням Е.Сетон – Томпсон «Лобо») – це …
а) велике місто  на півночі Нью-Мехіко;                 
 б) прізвище одного з героїв оповідання;
в)  назва річки  на півночі Нью-Мехіко;                    
 г) назва скотарської округи на півночі Нью-Мехіко.
3.Чому скотарі хотіли будь - що знищити зграю вовків(за оповіданням «Лобо»):
а) бо вовки поїдали отари овець;        
 б) бо вовки нападали на людей;
в) бо вовки нападали на господарів округи;
г) бо зграя з’їдала усе на присадибних ділянках.
4.Яку винагороду обіцяли за голову Лобо:
а) 100 марок;                    б) 200 фунтів стерлінгів;  
в) 500 лір;                           г) 1000 доларів.
5.Укажіть автора поезії «Нічна пісня мандрівника»:
а) Дж. Кітс;                       б) Й.В.Гете;     
 в) Г.Гейне;                          г) М.Лермонтов.
Укажи пору року, яка  описується у вірші  Г.Гейне  «Задзвени із глибини»:
    а ) літо;               б )осінь;       в) зима;           г) весна.
                                             Рівень 2

   Дайте визначення поняття «пейзаж»
    2.Який настрій відчувається у вірші  Дж. Кітса  «Пісня   про себе»?  
    3.Чи був оповідач гідним суперником Лобо ?
                           Рівень 3

                       Творча робота
Мій улюблений літературний твір про природу 
 або
 Незвичайний вовк Лобо.



Контрольна робота № 3
Природа і людина
II Варіант
Рівень 1
Укажіть твір, автором якого є Е.Сетон – Томпсон:
  а) «Доміно»
  б) «Про коника та цвіркуна»
  в) «Мауглі»
  г) «Маленький Мук»
Як Лобо(за оповіданням Е.Сетон – Томпсон «Лобо»)    ставився до вовчої зграї?
а)із ненавистю;   б) зверхньо;   в) дбайливо;    г) байдуже.
Хто зі зграї Лобо першим потрапив у сталеві лабети:
а) Лобо;       б) Кербер;         в) Бланка;       г)  собака.
Укажи, коли Лобо востаннє кликав свою зграю на допомогу:
а) коли його привезли на ферму;
б) коли його зв’язували;
в) коли оповідач наблизився до нього;
 г) коли він знайшов свою мертву подругу.
Укажіть автора поезії «Про коника та цвіркуна»:
 а) Дж. Кітс;     
 б) Й.В.Гете;      
 в) Г.Гейне;   
 г) М.Лермонтов.
У якому вірші є рядок «Поезія землі не вмре ніколи»:
а) «Про коника та цвіркуна»;   
б) «Задзвени із глибини»;
в) «Нічна пісня мандрівника»; 
 г) «Зимової ночі».
                                Рівень 2

Дайте визначення поняття «оповідання».
Який настрій відчувається у вірші «Нічна пісня мандрівника»?
Схарактеризуйте оповідача з оповідання «Лобо».
            Рівень 3
                             Творча робота
   Мій улюблений літературний твір про природу
   або   
   Незвичайний вовк Лобо





  Контрольна робота № 4
Світ дитинства  
I Варіант
                                                Рівень 1
1.Хто автор  твору «Пригоди Тома Сойєра»:
а)Е.Сетон – Томпсон;
б) М.Твен;
 в) Е.Портер;
 г) Л.Керролл.
2.Що було нагородою Тому за вирваний зуб?
а) повага однолітків за мужність;
б) наявність у кишені зуба;
в) уміння плювати небаченим способом;
г) зуб можна було обміняти на будь-що.
3.Чому Гекльберрі і Том прийшли вночі на цвинтар:
 а) сховатися від індіанця Джо;  
 б) поховати дохлого кота;
 в) вивести бородавки;                  
 г) вистежити індіанця Джо.
За що вчитель покарав Тома?
 а) за спілкування з Геком;    
 б) за запізнення;
в) за брехню;                            
г) за неуважність .
Укажи, ким був батько Поліанни:
  а) місіонером;   
  б )суддею;
  в) капітаном; 
 г) шкільним учителем.
У яку гру грає Поліанна:
а) гра в веселощі;     б) гра в радість;
в) гра в жмурки;      г)гра в слова.
                                              Рівень 2

1.Дайте визначення поняття «портрет»
Визначте головні риси характеру Тома Сойєра.
3.Наведи приклад твору в жанрі повісті.

                                  Рівень 3
                     Творча робота
Чим приваблює читачів образ Поліанни?   
       або   
Шукач пригод Том Сойєр.

Контрольна робота № 4
                                 Світ дитинства
II Варіант
                                                                            
                                  Рівень (6 балів)
1.Яке справжнє ім’я автора твору «Пригоди Тома Сойєра»:
а) Е.Сетон – Томпсон;           б) М.Твен;
 в) Е.Портер ;                          г) С.Клеменс.
Укажи, яку клятву Том і Гек освячували кров’ю:
а) мовчати про побачене на цвинтарі; 
 б) мовчати про скарб індіанця Джо;
в) вічно дружити;     
г) ніколи не забувати Беккі.
Укажи, за що картав себе Том, коли заблукав у печері:
а) за те , що злякався кажанів ;
б) за те , що не робив знаків на стінах;
в) за непослух;        
 г) за те, що не взяв із собою свічку.
Які слова написав Том, ховаючи їх від Беккі:
а) «Я вас люблю»                  б) «Давай дружити»
в) «Запрошую в гості»         г) «Я вас не забуду»
Як міс Полі дізналася, що Поліанна залишилася сиротою:
а) з листа родичів Поліанни;
б) з листа пастора місіонерської церкви;
в) з листа невідомого їй  Дж.О.Байта; 
г) з листа Поліанни.
Укажи назву предмета, завдяки якому виникла «гра в радість»:
а) картина з прекрасним краєвидом;        б) милиці;
 в) чудові квіти;                                           г) нове вбрання.

                                             Рівень 2
Дайте визначення поняття «повість»
Визначте головні риси характеру Поліанни.
Який «великий закон», що керує вчинками людей, відкрив Том, коли білив паркан?
                                   Рівень 3
                      Творча робота
Чим приваблює читачів образ Поліанни?    
  або      
Шукач пригод Том Сойєр.



Контрольна робота № 5
Сила творчої уяви
I Варіант
Рівень 1
1.Укажи псевдонім Чарльза Лутвіджа Доджсона:
а) Туве Янсон; 
б) Марк Твен; 
в) Льюїс Керролл;
 г) Пауль Маар.
Укажи професію автора твору «Аліса в Країні Див»:
а) лікар;
 б) математик;  
в) художник ; 
 г) композитор.
Укажи, де плавала Аліса:
а) у льодовитому океані;
б) у річці ;
 в) у озері сліз; 
г) у повітряному океані.
Що відбувалося у домі Капелюшника, коли туди потрапила Аліса:
а) бал;                              б) гра в крокет ;
в) чаювання;                    г) приготування обіду.
Укажи, що родина Мумі («Капелюх Чарівника») робила взимку:
а) полювала;                                
б) готувала реманент для роботи навесні;
в) вишивала весняні квіти;  
г) спала
Укажи річ, яка була дорога Мумрику – Нюхайлику:
а) капелюх ;                                   б) ковдра;
в) гармоніка;                                 г) книжка.
                                                       Рівень 2  

Дайте визначення поняття «фантастика»
Як диво - капелюх опинився в річці?
3 Назви ознаки повісті у творі Льюїса  Керролла  «Аліса в Країні Див».
                                                     Рівень 3
                             Творча робота
     Алісині відкриття в Країні Див        
    або  
    Чудовий світ Мумі – тролів .


Контрольна робота № 5
Сила творчої уяви
II Варіант
 Рівень 1
1.Укажи країну, у якій народилась Туве Янсон:
а) Росія;  б) Польща;   в) Фінляндія;   г) Німеччина.
Укажи персонажа твору «Аліса в Країні Див»:
а) Поліанна Вітьєр;
б) Гекльберрі Фінн;
в) Кіт Сміюн ; 
 г) індіанець Джо.
Укажи, якими словами зустріли Алісу Шалений Заєць і Капелюшник:
а) ласкаво просимо;  
б) немає місця;
в) просимо до столу; 
 г) іди геть.
Укажи, кому Аліса, як тільки прокинулася, розповіла про свій сон:
а) мамі;      б) сестрі;   в) батькові;     г) Герцогині.
Укажи, на кого перетворився Мурашиний Лев:
а) на їжака;
 б) на химеру;
 в) на хмарку;
 г) на воду.
6.Як  використовували спочатку Мумі - тролі чорний капелюх:
а) як головний убір;   
 б) як кошик для сміття;
в) як пам’ятний сувенір;
 г) як кошик для фруктів.
                                              Рівень 2

 1.Дайте визначення поняття «літературний герой»
Як герої упіймали Мурашиного Лева?
3.Назви ознаки казки у творі Льюїса  Керролла  «Аліса в Країні Див» 
                                             Рівень 3
                      Творча робота
Алісині відкриття в Країні Див  
 або  
 Чудовий світ Мумі – тролів.




Підсумкова    контрольна  робота за рік № 6
I Варіант

1.Що таке світова література?
Чим відрізняється одне від одного:
Прислів’я та приказка. Наведи приклади.
3.Дайте визначення поняття «портрет у художньому творі».
Доповніть відповідь прикладами з вивчених творів.
4.Представниками яких країн є письменники:
Г.Х.Андерсен
М.Твен
М.Цвєтаєва
О.Уайльд

5.Установіть відповідність між творами і авторами:
«Соловейко»                                а.  Марк Твен
«Нічна пісня мандрівника» б.  Дж.Кітс
«Пригоди Тома Сойєра» в. Й.В.Гете
«Про коника та цвіркуна» г. Г.Х.Андерсен

Розгорнута відповідь на одне із питань:
Яка книга дитячого письменника 20-21 ст. є твоєю найулюбленішою?
Дай стислу характеристику твоєму найулюбленішому літературному герою. Чим він сподобався тобі?

Підсумкова    контрольна  робота за рік № 6
II Варіант

1.Що таке  фольклор?
Чим відрізняється одне від одного:
Народна та літературна казка. Наведи приклади.
3.Дайте визначення поняття «пейзаж у художньому творі».
Доповніть відповідь прикладами з вивчених творів.
4.Представниками яких країн є письменники:
О.Пушкін
Е.Сетон – Томпсон
Е.Портер
Брати Грімм

5.Установіть відповідність між творами і авторами:
«Попелюшка»                                 а. Г.Гейне
«Пані Метелиця»   б. Л.Керролл
«Аліса в Країні Див»  в. Ш.Перро
«На крилах пісні полину» г. Брати Грімм

6.Розгорнута відповідь на одне із питань:
Яка книга дитячого письменника 20-21 ст. є твоєю найулюбленішою?
Дай стислу характеристику твоєму найулюбленішому літературному герою. Чим він сподобався тобі?

 Контрольні роботи. Зарубіжна література, 6 клас

6клас
Контрольна робота     за розділом:
«Вступ. Міф і література»
Тести
Початковий рівень
1.Міф-це:
а)розповідь про вигадані,фантастичні події;
б)розповідь-пояснення світу,природи ,людини;
в)історично точна розповідь про минуле.
2.Геракл здійснив подвигів:
а)13;
б)16;
в)12.
3.Давні греки вважали ,що світ утворився з :
а)хаосу;
б)яйця;
в)слова.
Середній рівень
Закінчити речення:
1.Сукупність міфів, переказів, оповідань  де в наївно персоніфікованій, наочно-образній, несвідомо-художній формі подавалися явища природи й суспільного життя….(міфологія)
а) міфологія;
б ) міф;
в) казка.
Письмовий запис, неперіодичне видання у вигляді зброшурованих аркушів друкованого матеріалу, набір письмових, друкованих, ілюстрованих або порожніх аркушів, виготовлених з паперу, пергаменту або іншого матеріалу, як правило, скріплених з одного боку.Сторони аркуша називаються сторінками…(книга)
а) блокнот;
б) книга;
в) лист.
3.Сукупність богів того чи того народу або релігії, храм усіх богів… (пантеон)
а) мечеть;
б) пантеон;
в) пагода.
Достатній рівень
1.Бог підземного царства у давніх греків…(Аїд)
а) Аїд;
б) Зевс;
в) Гермес.
 2.Втілення Зевсової влади…(Орел)
а) орел;
б) сокіл;
в) беркут.
Дружина і сестра Зевса, верховна олімпійська богиня, молодша дочка Кроноса і Реї…(Гера)
а) Персефона;
б) Гера;
в) Афродіта.
Високий рівень
1.Що і зараз носять люди в пам'ять про Прометея? (Обручки)
а)  намисто;
б)  обручки;
в)  сережки.
2.Чудовисько, яке мешкало в лабіринті…(Мінотавр)
а)  Горгони;
б)  Мінотавр;
в)  Гесперіди.
3.Герой , закоханий у своє зображення…(Нарцис)
а)  Нарцис;
б)  Ікар;
в)  Геракл.





6клас
Контрольна робота     за розділом:
«Байки у світовій літературі»
Літературний диктант

I .Рівень
1.Основоположником жанру байки вважають…(Езоп)

2.Віршованої форми байці надав…(Федр)

3.Зазвичай байка складається з оповідної частини та висновку –повчання,який називають…(мораль)
  II  .Рівень

4.Короткий,переважно віршований,алегоричний повчально-гумористичний чи сатиричний твір називається…(байка)

5.Зашифрований спосіб викладу думок з натяками і недомовками з метою уникнути цензурної заборони і переслідування… (Езопова мова)

Ким був Езоп у давньогрецького філософа Ксанфа…(рабом)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
III.Рівень

Скільки байок написав Езоп? (650)

«Байка доводить, що навіть справедливий захист не має сили для тих, хто заповзявся чинити кривду».Мораль якої байки? («Вовк і Ягня»)

9.Хліборобові діти принесли… (в’язку різок)

IV.Рівень

10.Кого звинувачують звірі у байці Жана де Лафонтена «Зачумлені звірі»? (Осла)

Андрій Крилов -представник … російської літератури.

Український байкар….А.Крилов, Бабрій, Леонід Глібов, Езоп.




6 клас
Контрольна робота
Пригоди і фантастика
1варіант
Шхуна «Пілігрим» була судном:
А) пасажирським;                 Б) китобійним;
В) туристичним;                    Г) вантажним.
Капітан Гуль зробив необачний вчинок:
А) звернувши з курсу для того, щоб показати малюку Джеку Антарктиду;
Б) зважившись вийти на полювання кита-смугача;
В) покинувши корабель для врятування загиблого «Вальдека»;
Г) взявши пасажирів із чужого судна.
Щоб заманити екіпаж шхуни «Пілігрим» у пастку, Негоро:
А) позрізав усі вітрила;                 Б) виготовив фальшиву карту;
В) зіпсував компас;                        Г) зробив пробоїну в борті корабля.
Розповідь у романі Р.Л. Стівенсона ведеться від імені:
А) автора;          Б) Джима Гокінса;       В)Бен Гана;         Г) доктора Лівсі.
Що означає ім’я головного героя «Різдвяної пісні у прозі»:
А) скнара;        Б) веселий;                      В) серйозний;     Г) заощадливий.
Як Скрудж переконався, що у Марлі не було серця?
А) Марлі був безжалісний;                    Б) Марлі образив Скруджа;
В) Дух Марлі був абсолютно прозорий;       Г) Марлі нікому не співчував?
Найбільшою любов’ю, турботою, янголом-охоронцем сім'ї Боба Кретчита були:
А) мати місіс Кретчит;   Б) старший син Пітер;    В) молодший син Тім;    Г) дочка Белінда.
Коли коваль Вакула зник, Оксана:
А) залишилася байдужою;                                Б) раділа, сміялася;
В) жалкувала про свою забаганку;                   Г) вийшла заміж за іншого.
Риси характеру Діка Сенда:
А) нетерплячий; Б) відповідальний; В) витривалий; Г) запальний; Д) розумний;Е) чуйний.
Українські звичаї, традиції зустрічі Різдва:
А) індичка; Б) колядування; В) обдарування щедрувальників; Г) різдвяна зірка; Д) пудинг; Е) різдвяні подарунки.
Зміни в характері Скруджа протягом життя (послідовність):
А) доброта; Б) гордість; В) байдужість; Г) жадібність; Д) страх; Е) щедрість; Є) сум;  Ж) каяття; З) жадібність; И) надія.
Поєднайте художній засіб із прикладом:
А) мов обпечений; Б) хитрий чорт; В) обсмоктав пальці;
1) епітет; 2) порівняння; 3) знижено-жартівлива лексика.

6 клас
Контрольна робота
Пригоди і фантастика
2варіант
Негоро перед роботою на кораблі «Пілігрим» займався:
А) піратством;                                         Б) торгівлею рабами;
В) торгівлею наркотиками;                    Г) торгівлею зброєю.
Кузен Бенедикт мав професію:
А) ученого-ентомолога;                         Б) ученого-орнітолога;
В) ученого-кінолога;                              Г) ученого-ентнографа.
Геркулес урятував місіс Уелдон і її сина з асьєнди :
А) переодягнувшись у чаклуна;             Б) відбивши їх зброєю;
В) підкупивши вождя племені;              Г) зробивши підкоп.
Головним героєм роману Р.Л. Стівенсона «Острів скарбів» є:
А) Сілвер;          Б) Джим Гокінс;       В)Бен Ган;         Г) доктор Лівсі.
Я ких книжкових героїв побачив у минулому Скрудж:
А) Алі-Бабу і 40 розбійників;                        Б) Алі-Бабу, Робінзона і П’ятницю;
В) Сіндбада-мореплавця і Джима Хокінса;  Г) Оксану і Вакулу?
Скрудж у дитинстві був:
А) забіякою, грубіяном;                    Б) байдужим до всього;
В) пихатим, самовпевненим;            Г) начитаним, співчутливим хлопчиком.
Що було останньою краплею у подорожі для головного героя повісті Ч. Діккенса?
А) усвідомлення самотньої старості ;   Б) споглядання власної могили;   
В) поява Марлі;                                       Г) співчуття до Крихітки Тіма.
До царських палат Вакула потрапив разом із:
А) чумаками;                                      Б) запорожцями;
В) князем Потьомкіним;                   Г) багатими купцями.
Риси характеру Джима Гокінса:
А) нетерплячий; Б) відповідальний; В) сміливий; Г) запальний; Д) розумний;
Е) розсудливий.
Англійські звичаї, традиції зустрічі Різдва:
А) індичка; Б) колядування; В) обдарування щедрувальників; Г) різдвяна зірка; Д) пудинг; Е) різдвяні подарунки.
Зміни в характері Оксани протягом повісті (послідовність):
А) вередлива; Б) горда; В) розумна; Г) любов; Д) страх; Е) хвастовита; Є) сум;  Ж) каяття; З) сором’язлива.
Поєднайте художній засіб із прикладом:
А) мов у порося; Б) темна ніч; В) метеляв ногою;
1) епітет; 2) порівняння; 3) знижено-жартівлива лексика.


6 клас
Контрольна робота
Людські стосунки
1 варіант

За жанром твір А. Чехова «Хамелеон» — це... 
А) оповідання; Б)повість; В) новела; Г) комедія. 
В оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий» використовується прийом... 
А) порівняння; Б) градації; В) анафори; Г) антитези.
. Герої твору Дж. Лондона шукали на Півночі:
А) залізну руду;Б) срібло; В) золото; Г) нафту.
Із ким боровся голіруч безіменний герой оповідання Дж. Лондона «Любов до 
життя»? 
А) із вовком; Б) з оленем; В) з боргом; Г) з ведмедем.
Як звали молодого сліпого бандуриста з повісті В. Короленка «Сліпий музикант»? 
А) Іван; Б) Юрко; В) Василь; Г) Гнат.
З’єднайте стрілками назви творів та їхніх авторів.
         « Хамелеон»                           Г.Бічер-Стоу
         « Жага до життя»                  А. де Сент-Екзюпері
         « Маленький принц»          А. П. Чехов
         « Хатина дядька Тома»     Дж. Лондон
Як ви гадаєте, чому Біл загинув, а головний герой оповідання «Жага до життя» залишився живим?
Дайте визначення художньої деталі, наведіть приклади із вивчених творів.
Оберіть серед поданих ті  риси характеру головного героя, які допомогли йому вижити в суворих умовах Півночі ( за  твором  Дж. Лондона « Жага до життя»). Доброзичливість, сила волі, віра в себе, любов до природи, витримка, товариськість, повага до оточуючих.
Напишіть твір-мініатюру на тему «Моральні уроки літератури» (за вивченими творами  А. Чехова, Дж. Лондона, В. Короленка, Г. Бічер-Стоу).




6 клас
Контрольна робота
Людські стосунки
2 варіант
Очумєлов, герой твору А. Чехова «Хамелеон», був... 
А) купцем; Б) поліцейським наглядачем; В) городовиком; Г) губернатором.
В описах природи в оповіданні Дж. Лондона «Любов до життя» переважає... 
А) білий колір; Б) сірий колір; В) чорний колір; Г) синій колір.
. Героїв у творі «Жага до життя» було:
А) 2;   Б) 3;   В) 1;   Г)4.
Старий Йохим з повісті В. Короленка «Сліпий музикант» грав на... 
А) скрипці; Б) гітарі; В) сопілці; Г) фортепіано.
Кому з героїв повісті В. Короленка «Сліпий музикант» належать слова «Мені тільки здається, що я зайвий на світі»? 
А) Максимові; Б) Кандибі; В) Петрові; Г) Юркові.
З’єднайте стрілками імена героїв з назвами творів, до яких вони  належать.
Очумєлов                     « Жага до життя»
Біл                                  « Маленький принц»
Маленький принц     « Хатина дядька Тома»
Гарріс                             « Хамелеон»
Яку роль відіграє мистецтво в житті людини (за твором В.Короленка «Сліпий музикант»)?
Дайте визначення художньої деталі, наведіть приклади із вивчених творів.
Оберіть серед поданих  риси характеру  Максима Яценка.
Доброзичливість, рішучість, жорсткість, любов до природи, відповідальність, товариськість, повага до оточуючих.
Напишіть твір-мініатюру на тему «Моральні уроки літератури» (за вивченими творами  А. Чехова, Дж. Лондона, В. Короленка, Г. Бічер-Стоу).


6 клас
Контрольна робота
Образ майбутнього в літературі. Сучасна література
1варіант
Людей з оповідання  Р.Д.Бредбері«Усмішка» приваблювали на базарній площі...
В оповіданні «Усмішка»  чотири поліцейські пильнували…
Кліві, герой оповідання Р. Шеклі «Запах думок», сів на планеті З-М-22, тому що...
Лерою   Кліві   (оповідання   Р.   Шеклі   «Запах   думок»)   вдалося перемогти звірів...
«Посередині країни підносилася гора, що займала майже всю територію, а довкола цієї гори, в якої було цілих дві верхівки: одна вище, інша нижче, вилися дороги і доріжки з крихітними мостами і тунелями» - це країна з твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» …
«…він не любив митися - як, втім, і всі хлопчики його віку. Він ніяк не міг узяти в толк, навіщо йому митися, якщо у нього чорна шкіра і все одно не видно, яка у нього шия — брудна або чиста» - це герой твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» …
Фантастична література – це…
Кліві нагородили медаллю (оповідання Р. Шеклі «Запах думок»), тому що …
Р. Д. Бредбері та Р. Шеклі піднімають у своїх творах  проблеми …  (на прикладі вивчених творів).
Характеристика Джима Ґудзика ( доведення).
Висловте власну думку щодо майбутнього людства. Яким би ви хотіли його бачити? Аргументуйте свою думку.



6 клас
Контрольна робота
Образ майбутнього в літературі. Сучасна література
2варіант
Автором картини, яка була виставлена на площі міста (оповідання
Р. Д. Бредбері «Усмішка»), був...
Люди з оповідання «Усмішка» найбільше ненавидять …
За професією Лерой Кліві з оповідання «Запах думок» був …
Звірі на планеті З-М-22 (оповідання Р. Шеклі «Запах думок») розуміли один одного завдяки...
«Там стояли фантастичні дерева і квіти найхимерніших форм і фарб, але, що дивно, всі вони здавалися прозорими, ніби то зробленими з кольорового скла» - це країна з твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» …
«На голові у нього завжди красувався кашкет, а сам він ходив в незмінному робочому комбінезоні» - це герой твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» …
Конфлікт – це…
Том, герой оповідання Р. Д. Бредбері «Усмішка», не міг плюнути на картину, тому що…
У творі М. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» утверджуються моральні цінності...
Характеристика машиніста Лукаса ( доведення).
Висловте власну думку щодо майбутнього людства. Яким би ви хотіли його бачити? Аргументуйте свою думку.

Контрольні роботи. Зарубіжна література, 7 клас

7 клас
Контрольна робота
Вступ. Билини і балади
1 варіант
Билини створені 
А) переважно за часів Київської Русі;   Б) в ХХ столітті;    В) в ІІІ столітті до н.е.
Ілля Муромець був родом
А) із м.Києва с.Карачаєва; Б) із м.Муромля с.Карачаєва; В) із м.Чернігова.
Соловей Розбійник засвистів на повний свист бо:
А) прочував свій кінець; Б) щоб залякати князя Володимира;
В) хотів похизуватися.
Балади бувають:
А) історико – героїчні; Б) соціально – побутові; В) казково – фантастичні;    
Г) наукові.
Робін Гуд із своїми друзями жили:
А) в Шервудському лісі; Б) в Ноттінгемському замкові;    В) на окраїні Лондона.
У баладі «Ф.Шиллера» рукавичка перемагає
А)прекрасна дама ; Б) кодекс людяності;      В) примхи Кунігунди.
Р.Л.Стівенсон – це ..
А) відомий французький письменник; Б) відомий шотландський письменник;
В) відомий польський поет.
Вкажіть назву твору, з якого наведено цитату:
«Між іншими достатками його 
Були також три доні гожі, 
Прегарні й свіжі, що перевищали 
Красою три червоні рожі.»
 А) «Як Робін Гуд став розбійником»; Б) «Король Лір і його дочки»; В) «Світязь».
Укажи ім’я персонажа, яке випущене в цитаті.
«Хто щастя зичить бідакам
І волелюбний сам,
Сідайте в коло — розповім
Про ….вам»
 А)Робіна Гуда; Б) Короля Ліра ; В) Делоранжа.
Дати коротку відповідь на запитання:
А) Творці билин прославляли…
Б)Чому  про Робіна Гуда говорили, що “розбійник долею він був, та лицар у душі”?
В) Наведіть приклади використання гіперболи у билині «Про Іллю Муромця і Соловія».
Написати творчу роботу на одну з тем:
1.Дайте словесний опис пам’ятника улюбленому літературному героєві ( за билинами та баладами).
2.Напишіть лист у майбутнє від імені літературного героя, якому, на вашу думку, є що сказати нащадкам.
7 клас
Контрольна робота
Вступ. Билини і балади
2 варіант
Балада –це:
А) ліро-епічний твір з напруженим  сюжетом;  Б) героїко-епічна пісня, що розповідає про подвиги лицарів;    В) фольклорний твір про вигадані події.
Якого походження Ілля Муромець?
А) з боярського роду; Б) з селян; В) з князівського роду; Г) його походження невідоме.
Біля якого міста відбувся перший бій Іллі Муромця?
А) Києва; Б) Мурому; В) Чернігова; Г) Царгороду.
Билини бувають:
А) героїчні; Б) соціально – побутові;      В)фантастичні;    Г) наукові.
Робін Гуд був ватажком:
А) лучників;     Б) вільного лісового братства;     В) селян.
Що таке верес?
А) птах;           Б) кущ;           В) напій.
А.Міцкевич – це ..
А) відомий французький письменник; Б) відомий шотландський письменник;
В) відомий польський поет.
Укажи ім’я персонажа, якому належать ці слова.
«Сьогодні рано з рідним батьком і ненькою прощавсь,
На полудник хотілось мені у тебе правувати,
А прилучилось мені три причини…»
А) Ілля Муромець ; Б) Робін Гуд ;      В)Соловей Розбійник .
Вкажи ім’я персонажа, яке випущене в цитаті.
… з них найстаршая рекла: 
«Мій отче, як мені вас не любити? 
Якби яка пригода надійшла, 
Готова я за вас і кров пролити. 
 А) Регана;     Б) Ровена;     В) Корделія. 
Дати коротку відповідь на запитання:
А) Творці билин прославляли…
Б)Чому  про Робіна Гуда говорили, що “розбійник долею він був, та лицар у душі”?
В) Наведіть приклади використання гіперболи у билині «Про Іллю Муромця і Соловія».
Написати творчу роботу на одну з тем:
1.Дайте словесний опис пам’ятника улюбленому літературному героєві ( за билинами та баладами).
2.Напишіть лист у майбутнє від імені літературного героя, якому, на вашу думку, є що сказати нащадкам.
7 клас
Контрольна робота
Духовне випробування людини
1 варіант
Під час Другої світової війни Джеймс Олдрідж був:
А) військовим льотчиком;         Б) військовим кореспондентом;
В) студентом Оксфордського університету;           Г) оператором. 
2. За фахом Бен був:
А) аквалангістом;    Б) льотчиком;    В) лікарем;    Г) військовим.
3. Чому Бен узявся за підводну зйомку?
А) щоб заробити на життя;    Б) щоб змінити професію;
В) йому подобалося плавати під водою;     Г) щоб придбати новий дім.
4.Укажіть, що Бен відчуває до сина під час польоту.
А) повагу;   Б) любов;   В) роздратування;   Г) злість;   Д) ніжність.
Після сутички з акулами найстрашнішим було те, що:
А) Бен втратив дорогу французьку камеру;
Б) Деві міг залишитись сам і його могли не знайти;
В) літак не зміг летіти;      Г) Деві не зміг  вибратися на берег.
6. Що Деві довелося робити самому?
А) вести літак;     Б) готувати їжу;
В) знімати на камеру акул;     Г) ремонтувати літак.
Укажіть, завдяки чому Деві вдалося повести літак за правильним маршрутом.
А) карті; Б) досвіду; В) компасу; Г) інтуїції; Д) підказці батька.
Чим закінчується зустріч двох воїнів (за твором Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід»?
А) битвою;   Б) примиренням;   
В) втечею одного з воїнів;   Г) загибеллю героїв.
9. Продовжіть твердження: «У вірші «Якщо…» Р. Кіплінг закликає сина …».
А) боротися за справедливість;    Б) вірити в добро;
В) мріяти про щасливе майбутнє;    Г) за будь-яких обставин залишатися моральною людиною.
Випишіть ті словосполучення, що характеризують ставлення Бена до сина після сутички з акулою:
Хлопчик його дратував; забував про присутність сина; обережно і терпляче пояснює; «теплішав душею»; чужі один одному; говорив із сином різко; знаходить слова, які не ображають Деві; «намацував шлях до серця хлопчика».
Відтворіть ланцюжок подій, проставивши правильну нумерацію.
Страх Деві
Зйомки під водою
Самостійний політ Деві
Акуляча бухта
Допомога пораненому батькові
Сутичка Бена з акулою
    7.Зустріч у лікарні                                                
Закінчіть міркування.
У прямому значенні «останній дюйм» - це
У переносному значенні «останній дюйм» - це
        


7 клас
Контрольна робота
Духовне випробування людини
2 варіант
«Останній дюйм» Джеймса Олдріджа за жанром -  це:
А) оповідання;   Б) повість;    В) роман;    Г) поема.
Чому бухту назвали Акулячою?
А) була схожа за формою на акулу;    Б) в ній було багато акул;
В) в ній жила одна велика акула;    Г) тут люди вирощували акул.
Визначте, якими були стосунки між сином і батьком на початку твору Дж. Олдріджа «Останній дюйм».
А) дружніми;   Б) товариськими;    В) напруженими;    Г) довірливими;
Д) недружелюбними.
Що сталося з батьком Деві?
А) його покусали акули;   Б) мало не втопився;
В) заблукав у морі;    Г) отримав травму, вдарившись об підводну скелю.
Бен і Деві летіли на узбережжя моря :
А) Червоного;   Б) Чорного;   В) Мертвого;   Г) Середземного.
6. Хто знав, що Бен із сином на узбережжі?
А) прикордонники;   Б) рідні;    В) ніхто;    Г) батькові друзі.
Назвіть вид акули, яка поранила батька Деві .
А) полосата акула;   Б) китова акула;   В) акула-кішка;   Г) кашалот;
Д)біла акула.
Що пропонує Камаль Полковничому сину на знак примирення?
А) рушницю;   Б) власного сина;    В) їжу;     Г) дружбу.
До чого закликає Р.Кіплінг у «Баладі про Схід і Захід»?
А) до єднання і порозуміння;    Б) до війни;
В) до боротьби за рідну землю;  Г) до повстання проти тиранії іноземців.
Випишіть ті словосполучення, що характеризують ставлення Бена до сина після сутички з акулою:
Хлопчик його дратував; забував про присутність сина; обережно і терпляче пояснює; «теплішав душею»; чужі один одному; говорив із сином різко; знаходить слова, які не ображають Деві; «намацував шлях до серця хлопчика».
Відтворіть ланцюжок подій, проставивши правильну нумерацію.
1.Страх Деві                                                                                           
2.Зйомки під водою                                                          
3.Самостійний політ Деві                                 
4.Акуляча бухта                                                   
5.Допомога пораненому батькові                 
6.Сутичка Бена з акулою                                  
    7.Зустріч у лікарні                                               
Закінчіть міркування.
У прямому значенні «останній дюйм» - це
У переносному значенні «останній дюйм» - це





7 клас
Контрольна робота
Літературний детектив
Варіант І
Рівень 1 (1 бал)
1. Укажи професію Ватсона
А) камердинер; Б) лікар; В) юрист; Г) письменник.
2. Укажи ім’я персонажа, який вважав, що його господаря вкусив золотий жук:
А) Легран; Б) Ройлотт; В) Ватсон; Г) Джупітер.
3. Укажи, що у творі «Золотий жук» названо «єпископів заїзд»:
А) готель; Б) урвище; В) скеля; Г) шинок.
Рівень 2 (1 бал)
4. Вкажи героя, який переплутав право й ліво, завадивши цим розслідуванню.
5. Укажи ім’я пірата, який, на думку героя твору «Золотий жук», заховав скарб.
6. Хто із персонажів детективних творів мешкав на Бейкер-стріт?
Рівень 3 (1 бал)
7. Дайте розгорнуту характеристику Леграна.
8. Перерахуйте види детективів.
9. Дайте відповідь на запитання: «Чи справедливо,коли хтось карає злочинців, що скоїли злочин, але не понесли відповідальності за нього.»
Рівень 4 (3 бали)
10. Напишіть відгук на один із творів розділу «Літературний детектив.» 


7 клас
Контрольна робота
Літературний детектив
Варіант ІІ
Рівень 1 (1 бал)
1. Напиши ім’я письменника, який започаткував детектив у світовій літературі:
А) А.К. Дойл; Б) Е. По; В) Г. Гейне; Г) Р. Бернс.
2. Укажи ім’я персонажа, який є оповідачем у детективних творах А.К.Дойла:
А) Легран; Б) Ватсон; В) Ройлот; Г) Холмс.
3. Укажи назву матеріалу, на якому герой твору «Золотий жук» намалював жука:
А) папір; Б) тканина; В) пергамент; Г) папірус.
Рівень 2 (1 бал)
4. Скільки разів герої твору «Золотий жук» копали яму в пошуках скарбу? Чому?
5. Що оповідач побачив на малюнку, який намалював Легран?
6. Хто із героїв  і якого твору був лікарем за фахом, мав на своєму сумлінні не один злочин та любив виписувати екзотичних тварин з Індії?
Рівень 3 (1 бал)
7. Дайте розгорнуту характеристику Шерлоку Холмсу.
8. Дайте визначення терміну «детектив».
9. Дайте відповідь на запитання: «Чи справедливо,коли хтось карає злочинців, що скоїли злочин, але не понесли відповідальності за нього.»
Рівень 4 (3 бали)
10. Напишіть відгук на один із творів розділу «Літературний детектив.» 




Контрольні роботи. Зарубіжна література, 10-11 клас

10 клас
Контрольна робота
Із літератури реалізму. Творчість Л.М. Толстого
1 варіант
Як змінилося ставлення Кіті Щербацької до Анни Кареніної на балу?
а)  вона полюбила Анну ще більше;      б) Кіті перестала її помічати;
в) вона відчула в Анні суперницю;   г) Кіті розсердилася й висловила свою образу Анні.
Анна прагнула швидше повернутися з Італії до Росії, тому що:
а)  їй не підійшов італійський клімат;            б) сумувала за сином;
в) їй заважав мовний бар'єр;     г) у Вронського з'явилося багато італійських прихильниць.
Як світське товариство поставилося до Анни й коли це найбільше виявилося?
а) Відкинуло; одна дама привселюдно образила її в театрі;
б)  байдуже; романи, подружні зради та інтриги були звичними у вищому світі;
в)  Анну ганьбили на кожному кроці, писали про неї в газетах;
г) жінки захоплювалися Анною, яка полонила такого красеня, як Вронський.
«Анна Кареніна» - це роман :
а) сімейно-побутовий;        б) сентиментально-психологічний;
в) соціально-філософський;     г) поліфонічний.
Вставте пропущені слова:
 «Все …. семьи похожи друг на друга, каждая …. семья несчастлива по-своему».
Продовжте речення:
«Образ-символ бурі, заметілі у романі Л. Толстого «Анна Кареніна» означає...»
Події в романі відбуваються в такій послідовності:
 а) зустріч Анни з Левіним і розмова з ним;  б) Кареніна приїжджає навести лад у сім’ї брата;  в) пологи; хвороба героїні;    г) сцена в опері;              д) сцена скачок.
Встановіть відповідність між основними «моделями» сімей, які зображені в романі, та героями, які прагнуть втілення цих моделей.
а)Каренін       1) зверхнє ставлення до родини та міцної сім'ї
б)Облонський           2) будівництво родини - це будівництво життя
в)Вронський             3) сім'я - це офіційно узаконена форма відносин
г)Левін              4) сім'я - зовнішня оболонка, необхідна частина суспільного устрою
Встановіть відповідність.
1)Стендаль                а)дослідження психології людини в екстремальній ситуації
2)Бальзак                   б) "діалектика душі"
3)Достоєвський        в) внутрішній монолог
4)Толстой                  г) деталь       
Напишіть твір-роздум «Які думки і почуття викликає у Вас доля прекрасної Анни Кареніної, яка кидає виклик усталеним законам суспільного життя ? Чи можна таку долю назвати трагічною ? Чому» (3 бали)

10 клас
Контрольна робота
Із літератури реалізму. Творчість Л.М. Толстого
2 варіант
Кіті Щербицька відмовила першого разу Левіну через те, що:
а) Левін був недостатньо багатим;   б) їй здавалося, що вона закохана у Вронського;
в) вона не хотіла їхати в село;          г)  Левін був, на її думку, некрасивим.
Анна зізналась Кареніну у зраді:
а) коли Вронський упав з коня й вона не могла приховати свої   почуття;
б) коли її вагітність стала помітною;   в) коли Вронський став наполягати на цьому;
г) коли Каренін прямо спитав її про це.
Вронський пожертвував заради Анни:
а) своїм багатством;      б) вигідним одруженням;
в) кар'єрою;            г) пристрастю до коней.
Чим завершується роман «Анна Кареніна» Льва Толстого ?
а) картиною могутньої весняної грози;        б) смертю Левіна;
в) Левін побачив зоряне небо над своєю головою;  г) смертю Анни Кареніної.
Образ, зображений Толстим, для вираження своєї філософської концепції.
Продовжте речення:
«Образ-символ залізниці в романі Л. Толстого «Анна Кареніна» означає...»
Події в романі відбуваються в такій послідовності:
а) зустріч Анни з Левіним і розмова з ним;  б) Кареніна приїжджає навести лад у сім’ї брата;   в) пологи; хвороба героїні;    г) сцена в опері;              д) сцена скачок.
Встановіть відповідність між основними «моделями» сімей, які зображені в романі, та героями, які прагнуть втілення цих моделей.
а)Каренін                   1) зверхнє ставлення до родини та міцної сім'ї
б)Облонський           2) будівництво родини - це будівництво життя
в)Вронський             3) сім'я - це офіційно узаконена форма відносин
г)Левін              4) сім'я - зовнішня оболонка, необхідна частина суспільного устрою


Встановіть відповідність.
1)Стендаль               а)дослідження психології людини в екстремальній ситуації
2)Бальзак                  б) "діалектика душі"
3)Достоєвський        в) внутрішній монолог
4)Толстой                 г) деталь        
Напишіть твір-роздум «Які думки і почуття викликає у Вас доля прекрасної Анни Кареніної, яка кидає виклик усталеним законам суспільного життя ? Чи можна таку долю назвати трагічною ? Чому» (3 бали)






11 клас
Контрольна робота
Література першої половини ХХст. ( творчість Франца Кафки та Джеймса Джойса)
1 варіант
Один з провідних прийомів літератури модернізму; форма внутрішнього монологу, яка імітує безпосередню передачу хаотичного процесу внутрішнього мовлення людини називається:
а) «підтекст»;
б) «поліфонія»;
в) «потік свідомості»;
г) «монтаж».
Визначте, у чому простежується автобіографічність новели Ф. Кафки «Перевтілення»:
а) у професії комівояжера, як і в героя;
б) у складних стосунках із батьком, як і в героя;
в) у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення;
г) у схожих із героєм снах.
Який з цих романів не належить перу Франца Кафки:
а) «Процес»;
б) «Замок»;
в) «Улісс».
У якому місті народився Джеймс Джойс?
а) у Лондоні;
б) у Парижі;
в) у Дубліні.
Визначте, у чому простежується автобіографічність психологічного есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс»:
а) у професії, імені, сімейному стані, захопленні героя;
б) у стосунках у сім’ї, долях дітей героя.
в) у мандрівках героя, його поглядах;
г) у кар’єрному зростанні героя, його духовному розвитку.
З якого питання починається твір «Джакомо Джойс»:
а) що?
б) хто?
в) звідки?
г) коли?
Продовжте речення. Модернізм — це…
Які проблеми порушив Кафка у новелі «Перевтілення»?
Охарактеризуйте образ ліричного героя в психологічному есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс».
Напишіть діалог-диспут із уявним опонентом про елітарну та масову культури (на матеріалі вивчених творів).


11 клас
Контрольна робота
Література першої половини ХХст. ( творчість Франца Кафки та Джеймса Джойса)
2 варіант
Загальна назва сукупності течій і шкіл у літературі та мистецтві кінця ХІХ – початку ХХ ст., які вирізняються антиреалістичною спрямованістю, тяжінням до умовних засобів художнього зображення та вираження, духом експериментаторства – це:
а) модернізм;
б) натуралізм;
в) неоромантизм.
У якому місті народився Франц Кафка:
а) у Берліні;
б) у Празі;
в) у Відні;
г) у Мюнхені?
Якої національності Джеймс Джойс:
а) англієць;
б) ірландець;
в) італієць.
Що стало сюжетною основою твору «Джакомо Джойс»:
а) історія одруження Джойса;
б) давньогрецькі міфи про Одіссея;
в) закоханість в Амалію Поппер.
Завершіть останнє речення твору «Джакомо Джойс» «Мораль: кохаєш мене, люби й мою …»:
а) сумочку;
б) хусточку;
в) парасольку;
г) маму.
Як називався останній роман Джойса, над яким автор працював протягом 16 років:
а) «Портрет митця замолоду»;
б) «Улісс»;              
в) «Поминки за Фіннеганом»;
г) «Дублінці».
Продовжте речення. Авангардизм — це…
Розкрийте символічний сенс Грегорової метаморфози.
Охарактеризуйте образ Грегора Замзи, героя новели Ф. Кафки «Перевтілення».
Напишіть діалог-диспут із уявним опонентом про елітарну та масову культури (на матеріалі вивчених творів).

Джерело:https://sites.google.com/site/sajtucitelaeremejcukam/knigi-na-anglijskom-azyke/j-r-r-tolkien



Немає коментарів:

Дописати коментар